Utmaning

Jobbigt värre, har sen i okt gått med nån inflammation, överansträngning i bröstryggen. Varit hos kiropraktor, massage , vct och en massa träning.
Men vill ändå inte ge sig.
Så idag första gången nånsin fick jag min nära döden upplevelse:

Att ligga i en varmvatten bassäng med 10 andra pensionärer , ligga och flyta på nån skumgummi grej i 15 min och bara försöka slappna av . Efter 5 min kom min tränare fram och fråga hur det gick .
Sa ju som det var att jag bara ville härifrån att jag typ dör, hon mena på att det är detta jag måste lära mig att bara slappna av . Jorden går tydligen inte under för att jag slappnar av i en kvart det förklarade hon så fint. :)

Så hon gav mig hårdtränings förbud mars månad ut . Fy fan !!
Mest arg för att hon har rätt! :)

Annars så ska man ju inte klaga vilket sjukt väder , 28 feb och vår .
Ska det vara så här i forts så får vi börja lägga in om sem april och maj . Liiite för tidigt va:)
Samlades i lekparken förut med alla virriga mammor , synd bara att vi inte hann byta några ord, barn kors och tvärs haha

<3


Kommentarer
Postat av: jb

Ja men vilka goingar. Vilket underbart väder ni hade igår, ser ut som vår ju. Nu är det dagsa att chilla Verrski, vill ju inte att du går in i nån vägg liksom. Puss

2012-02-29 @ 07:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0