Det är ju bara för härligt

med - 19, man slipper ju frysa, åka pulka med barnen, powerwalka, slipper sitta med mössa och uggs inomhis. Skämt och sido man kan ju inte göra nånting speciellt inte med barnen. Var ute 20 min och åkte pulka med dem i förrgår, Alvin är fortfarande julegris röd om kinderna. Snyggve!
Så här kallt ska det inte vara nu. A ja nog med prat om detta väder. Det är fint! Gilla läget!
Tim med träning denna vecka 0 t. Ont i halsen och då ska man inte träna säger min vän för då är man idiot. *Skratt*
Satt i godan ro och åt frukost imorse, bad Olle titta ut på våra pippisar, Farmor har hängt 1 advents påse i trädet. Ska hänga 1 sån där varje morgon fram till jul. Olle bara wooooow. Snäll tomten är mamma. Hii hiii söt Olle.  Idag var det en liten rally bil i påsen, får se vad det är imorgon.

Var på öppna förskolan imorse. Mysigt ställe. Olle pysslade och degade som aldrig förr, Alvin satt och myste med de andra bebisarna på golvet. Mamma gjorde ? Drack kaffe...

Efter det åkte vi hem och gjorde ärtsoppa. Hann inte ens smäla maten innan det var dags att packa barnen och åka hem till morfar och göra mat och städa. Han har lite svårt för att klara sig själv. En annan har ju yrket i sig så där kommer jag inte undan=) Vill jag inte heller. Tråkigt att se när ens nära börjar bli gamla och tackla av.

Efter morfar far det vidare till mammy på kaffe sen åkte vi och handlade. Hem och gjorde pizza. Barnen sussar söt och här sitter jag. Ska krypa ner nu..Bland alla mina 1000 00000 ljus. Vartm ska det bli.

Sov sött!



Frazze och Olle hämtade mig och Alvin på bb. Kolla Olles hår, långt och krulligt >3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha shit va långt sötolle :)

2010-12-01 @ 21:26:47
Postat av: wero

näää va söt var han i långt hår då? :)

2010-12-01 @ 21:47:03
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0