Dryg ? Nej, bara inte där!


Var bara lite smått irriterad förut som man kan vara ibland ni vet, så jag tog på mig promenad skorna och skenade iväg. Jag mötte ett par st som hälsade och jag hälsade inte. När jag promenerar så är det bara jag och min musik som finns där inget annat och idag var det Mr Smith hela promenaden. Jo jag menar att jag är inte dryg det är bara det att jag är i min egen bubbla. Så till er (hoppas ni läser min blogg) Hej!

För övrigt i dag så har vi haft en slappar dag massa bus med barnen. Sparkade boll med Olle förut och det var inte oskyldigt kan jag lova=) Det small ordentligt lite här och var, hihi. I know man ska inte sparka boll med barnen inne men det fick/får bära eller brista=)

Köpte på mig 3 nya parfymer förut. Det var verkligen på tiden vill jag lova. F säger att jag har haft kärring parfym det sista.. MMmm kan hålla med. Har alltid "samlat" på parfymer men inte det sista året. Men nu kör vi igen.. 2 nostalgi parfymer och en lite sportigare..



Paris Hilton ( älskade denna)


Hugo boss woman *kärlek*



Sist men inte minst puma!

Så nu så F , släng dig i väggen.

Barnen somnade för 1 timma sen, har nyss käkat och nu ska vi värma oss lite konjak glögg.


Kommentarer
Postat av: Mia

kommer du ihåg musken...?!?

2010-12-28 @ 21:54:44
URL: http://blomgrenmaria.wordpress.com/
Postat av: Verra

Men ja det var oxå kärlek:)

2010-12-28 @ 22:36:55
Postat av: wero

Den hugon är fantastisk...puss

2010-12-28 @ 23:49:40
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaha=) du gilla den ja.. INTE jag...:P

2010-12-29 @ 10:36:45
URL: http://blomgrenmaria.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0