Full av energy...

Gick och la mig kl 21 i går. Japp jag var trött som ett as.Har sovit väldigt dåligt ändå för barnen  är som ni vet stört förkylda. Jag känner av dig jag med. Konstigt när det är -15 ute och plus 15 inne. Ganska kallt, 1 av elementen la av i natt, det störtsa såklart. Men det går Alvin ligger i en varm fleccedress med sin söta gula villervalla mössa...haha så go. Olle har världens kaluffs som hår behöver ingen mössa. Borde klippa honom.

Svinkallt inne, snoriga barn, ont i halsen, men ändå är jag full av energy!
Så nu kör vi dagens lista.

* Städ
* Fixa ögonbrynen 10:45
* Köpa sista julklappen
* 14:00 klippa luggen
* 14:45 lämna bumbo hos Jessica
* Handla maten
* Hitta en julklänning
*Griljera skinkan.


Ska försöka hinna träffa morfar i mellan och hade gärna velat träffa Linda med. Ska kika på detta=)

Längtar verkligen tills ikväll. 21:00 Holidays med Jude law och cameron diaz. Fy faan vilken charmknutte han ä i denna film.




Ha en bra dan före doppardagen...


Kommentarer
Postat av: wero

SÅÅÅÅ charmig!!! :)

2010-12-23 @ 16:20:40
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0