Krasch boom bang

Love you Jay! Men VARFÖR valde du Higer när du kunde ta metallicas!! skitsam!! Bara så ni vet så åkte våran dator i golvet i går . Datorn klarade sig tyvärr men modemet paj. så har nu inget internet. Kommer blogga från iphonen och desvärre kan jag inte lägga ut bilder!! Har haft en super mysig dag med min Jossie possie och alla våra barn:) Bakat lyssekatter,morotskaka och pepparkaks hus. Haha snacka om att det blev de fulaste pepparkakshusen ni kan tänka er. I allafall Jossan hahahaha Puss söta du:) barnen levde livet kan man ju säga . Sitter nu och snaskar på taco chips och crème fräch och ett glad vitt of course. Snart sex and the city ...21:30 på 4:an. Ha en bra lördag kväll!!!

Kommentarer
Postat av: jb

fina fins ni.

2010-12-13 @ 08:57:23
Postat av: Jossan

Du ska vara glad att du fick mitt finna pepparkas hus;) Som jag slet med det och brände i hjäl mig!!!



Pusss på dig lill Hitler:)

2010-12-14 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0