Long time

Hoppas alla mår bra så här  5 dagar före doppardagen. Vi fick modemet i fredags så nu så. Men har ett dator problem, den stänger av sig hela tiden. Dags för ny. Den är inte så gammal men..Får ta det efter jul..

Fredagen:

Jag och mina älskade killar fixade med granen. Den blev så fin. Olle fixade det mesta själv. Han valde färgerna och klädde den. Jag fick snygga till den med glittret för det slängde han i som en klump. Lila och silver. Jättefin. Alvin var oxå med såklart. Han skulle fram till denna granen. Ja ja tänkte ja det får bära eller brista. Satte honom precis brevid och där satt han med sina fantastiska fina ögon och tittade samtidigt som han små pillade och gjorde en del grimarser, var nog lite vass tyckte han! Efter det lade vi dit en del av julklapparna. Stör mig såklart på att dem är röda...

Lördagen:

Har sett fram i mot denna. Var riktigt längesedan jag var ute och svirade. Johanna och Linus är hemma denna helgen innan de åker till Bali på tisdag. Så vi hade planerat att gå till xo och för drinka och sedan vidare till HC där Dead by april spelade. Men kruxet var att Alvin vaknade på lördags morgonen med 39,2 i feber. Han satt och sov i mitt knä hela dagen. Vet inte var timmarna tog vägen men denna lördagen bara försvann. Alvin är väldigt glad och nöjd men fick inte ett leende på hela dagen i går. Gjorde ont i våra hjärtan! På efter m blev han sämre. 40,1 kände inte igen honom. Tillslut så somnande han vid 21 men han har ju krånglat hela natten. Jag är så trött. Men nu har äntligen febern gått ner. Men han mår lånmgt ifrån bra! Så det blev inget med inget i går.

Söndagen:

Sitter här nu brevid snuffen som ligger och halv sover . 4 advent och snön yr ner. Kl 11 i dag kommer Johanna och förberder för sitt kalas som hon ska ha här. Kommer en massa fina flickor men det fattas dock 3...Malin, Linda och Jenny <3
Men det blir barn fritt eftersom Alvin inte är så pigg. Frazze ska ta med sig Olle . Sällan vi kan sitta och prata och hade trevligt när barnen är med för då kretsar allt runt dem=)

Lite pics:









<3

Hoppas verkligen jag får en ny kameraa av tomten. .

Ha en mysig 4 advent


Kommentarer
Postat av: Anna

Men stackars lille Alvin... hoppas han snart är pigg igen och att DU har några krafter kvar.

Puss och Kram

2010-12-19 @ 10:55:08
URL: http://fruelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0