Lyx kväll...

Sitter och trycker i mig makrill. Så gott. Har datorn i knät sofis mode och vecko revyn brevid mig. Barnen sover och mannen grejar med nåt. Var på avslutningen i kyrkan med mina tomte nissar förut. Alltid lika nice. Fikan efteråt är det bästa=)



Kärlek

Sen bar det vidare till Säffle med mamma och Alvin. Olle och pappi åkte till pulkabacken. Olle störtade in i ett träd i väldigt snabb fart med huvudet före. Tack gode gud för hockey hjälm med sånt skydd vad det nu heter. Men det gick bra!

När man åker för att handla får man alltid med sig detta..



Syns inte att jag har barn, nejdå!!


Detta kan oxå slinka med i bland. Tog första bästa tack hej. Lukta inte ens på den.Men den var okej.



Imorgon hoppas jag på träning. Gick på shapen i onsdags den var väl så där. Den var bättre för. Pump är det bästa!!

Imorgon blir det Karlstad. Julklappar till the kids. Olle får vara hos farmor och Alvin får följa med. Calle och Jessie kanske skulle med vore nice!

Ska värma mig en kopp the nu och bläddra igenom tidningarna..
Väntar även på min massage som killen SKA göra på mig i dag.....

Lather


Kommentarer
Postat av: Fia

Otroligt söta små nissar du har! :)

2010-12-09 @ 21:16:41
Postat av: evelinah

massage.. wtf.. haha. skulle vi byta man eller? ;-) haha..

2010-12-09 @ 21:18:33
URL: http://eveheda.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Evelina, massage... fan du kan väl skicka honom till Lunnegatan sen, mina fötter ärr i stort behov av lite massage :)

Puss

2010-12-09 @ 22:28:07
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Jessie

Skit att jag inte kunde hänga med, inte kunde jag åka upp själv heller. Ska göra ett försök på tisdag istället. Hittade du några klappar?

2010-12-10 @ 13:57:50
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0