Ni får inte missa svenska hjältar

Ikväll kl 20:00 på tv 4. Tänk om alla vore som dem. Jag undrar hur man blir i en situation där man måste göra en räddning. Läskigt. Tänk om man bara fryser till is och står där som en idIOT! Svårt att veta. Hoppas bara man slipper . Ikväll är det riktigt känsloladdat! Är proppmätt. Potatis och kött gryta. Alvin sover och Olle vilar. Borde oxå vila har varit vakna sen 5 i morse. Olle är lite halv krasslig. Men bättre i dag än han var i går. Ska snart packa oss i väg till staden måste till apoteket. Bra att ha hemma medecinerna är slut! Vill träna pump ikväll men får aldrig något svar av mamma ifall hon kan sitta barnvakt. Så det verkar inte bli nån träning. När man är själv under veckorna och vill ha barnvakt är allt ett jävla pussel. Får jag inte träna så e jag inte glad. Minst 3 ggr i veckan. Bara själva grejen att komma hemmifrån. Få tänka på sig själv. 1 timme det räcker det=) Viktigt!!

Ska ta mig en kopp kaffe sen drar vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0