Skönt att man är så pigg och utvilad nu för tiden..

Dagens skämt!!
Jag har räknat ut att jag har sovit 3 hela nätter på snart 7 mån. Helt sjukt juh.. Alvin somnade 7 vaknade och åt vid 01.30 och sov till 7. Tänk om han hade hoppat 01.30. Då skulle det inte finnas nåt att klaga på. Men kruxet i natt var att Olle fick kruppanfall vid 03:30. Fick slänga på oss täckena och gå ut på trappen i -20. Bästa medecinen om era barn får kruppanfall plus Betapred tabletter (kortison) .
Alltid lika hemskt när han får det. Stackarn.
Så får man vara trött och sleten? SVAR JA.

Var och hälsade på Olles nya avd som han ska börja på efter jul. Shit vad stor han blir. Mitt gullsegos. Verkade jättebra.
Ska slänga på mig ansiktet och bege mig ner på stan 3 julklappar kvar..



haha gött härjade..Detta var förra julen...<3



Kommentarer
Postat av: Marielle

Stackars lilla Olle, hoppas han bli bättre snart! Kram

2010-12-21 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0