Tutte fri??

De senaste dagarna har jag förberett Olle på att lämna ifrån sig tutten. Meningen var att han skulle lämna den till tomten men så blev han sjuk och så ja ni vet. Det är ju en trygghet. Så nu har jag och Olle bestämt att när Alvin vaknar ska vi samla ihop alla tuttar och gå ut och lägga i skogen och vänta på att tomten hämtar dem till sina tomte nissar. Hmm vad han funderade på detta mitt lilla hjärta. Men snutten har jag lovat att han får ha kvar.



Han är för söt. Satt och myste i soffan i går så började han fejk gråta.

Mamma- Vad är det gubben?
Olle- Jag saknar min Ebba.
Mamma- Men Ebba får du snart leka med
Olle- Men mamma, Jag älskar Ebba.

Olle och Ebba kan vara världens ovänner. Han har ett sånt stort kontroll behov av henne så det är skrämmande. Och kan man kontrollera Ebba?? Ö neeej så ni kan ju räkna ut själva hur det är haha.

Men som sagt de är som syskon.
Vi pysslade ett kort till Ebba i går. Olles ide !



Best friends=)


Kommentarer
Postat av: Katja

Men åh! va go :)

2010-12-29 @ 10:41:29
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahaa... naaw va söt! Kommer nog gå kanon med tutten.

Puss

2010-12-29 @ 11:04:21
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men gud va söt han är då. Han och Ebba är verkligen ett team..=)

2010-12-29 @ 17:18:07
Postat av: evelina

vad söööött! hihi..



du får skriva hur det gick med tutten! tänkte mio skulle sluta med sin innan hon blir tre i sommar, orka! hehe ;-)

2010-12-29 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0