Ultraljud

Har varit i Säffle på ultraljud av buken. Jag har noll trust in docktors. Lägg dig ner, var har du ont? Så förklarar man och de lyssnar inte plus att de avbryter. 3 min senare. Ja då var det klart hittade inget skickar till din läkare. Gick och smällde igen dörren. Där låg ja. Ja menar buken är ett stort område. Men men. Sjukvården är ju så pålitlig nu så. Var nära att trä ultraljuds datorn överhuvudet åå henne. Talar du svenska. Nej inte ens det.. Vad trött jag blir!!! Ska hem till gullisarna. Sen avslutning i kyrkan . Ska följa med mamma till Säffle sen. Säffle 2 ggr på 1 dag. Får se om jag hittat nåt nice. Bye then !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svensk sjukvård suger riktigt mkt balle ofta! Puss

2010-12-09 @ 10:01:58
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vet de inte vad det är...så är det alltid virus...

- vart har du ont??? Ja det är virus!!! haha fy fan

2010-12-09 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0