Världens finast kofta

Hemma från Karlstad. Hittade massa bra.
Julklappar till Olle och Alvin.
Ett par super snygga jeans till mig från veromoda tidig julklapp från mamma.
En tidig julklapp ifrån älsklingen till moi..
Denna underbara kofta ifrån Rut köpt på jc.



Köpte även ur söta dukar till köket som jag ska slänga på så fort julen är slut. Det kan jag lova var kärlek vid första ögonkastet.
En lyckad tripp.
Ska slänga mig in i duschen hoppa i pyjamasen, slänga barnen i säng, invänta darlingen sen blir det IDOL....Fan vad bra...

Detta vinet rekommenderas...( 1 eller 2 M???) Vem bryr sig!




Haaadeee


Kommentarer
Postat av: malin

den koftan va allt bra snygg du.. pippistyle :)

2010-12-10 @ 23:58:48
Postat av: Anna Lindroth

Fan vilken mysig kofta! Snygg året runt!

Kram

2010-12-11 @ 09:30:48
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gör fin kofta.. Jag har likadan :) Va tvungen att skaffa en efter magda hade på sig sin på kyrkan ;)

2010-12-11 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0