WTF blev stoppad..

Har hunnit med allt som jag skullit plus lite till. Fick ringa doktorn förut ang Alvin fick för mig att han hade ont i öronen så jag tänkte att det var lika bra att kolla det innan imorgon. Öronen såg bra ut med ögoninflammationen vill inte ge sig. Hoppas det är lite bättre imorgon, det är ju Julafton imorgon liksom om ingen missat det=)
Jo men visst fick en tid hos Balderkliniken 18:00. Körde runt med Alvin i bilen lite innan så han fick sova. Presic när jag stannad bilen utanför Balder. Då har snuten kört upp precis bakom mig. Jag öppnande dörren och klev ot och dem med. Kom snabbt som blixten fram till mig och frågade efter körkort.


Jag : Vad gäller det?
Polisen: Rutinkontroll
Jag: Ok, har bråttom in till doktorn min son har öroninflammation!
Polisen: Ja ok men detta ska gå fort.
Jag: mmm
Polisen: Tur att du stannade för vi tänkte sätta på blåljusen.
Jag: Stannade ju inte för eran skull *flört* haha
Polisen: Hmmmhahaa
Polisen: Vill att du blåser.
Jag: Hmm okej.
Polisen: Du kan gå in till doktorn nu. God jul.
Jag: MMmm desamma..

Allarligt tarligt har de inge bättre för sig .

Var och vaxade ögonbrynen förut..ajaj..Håller mig till den saken. Ingen brasilansk här inte!!

Köpte en julklapp till mig själv.

Buxom lips - id bareescentuals
kar blodcirkulationen i läpparna..mmm pussmun
Tror det kosta 325 kr. Gjorde ett bra kap för det var 10 % ..

Mannen in tha house lägger barnen och jag softar med min björnfetta och ett glasvin..

God jul på er!



" web cam"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0