1 : Advent <3

Godmorgon. En perfekt 1:advent snön faller ner med tjocka stora flingor. Lite halvurrigt inne. Har tänt massor med ljus. Hela familjen sitter i soffan och kollar på tomte tass. Ska snart börja med julskinka frukost.
Äntligen har mina hormoner lungnat sig har haft fullt upp med det ena och andra därav dålig update. Ska ner på skylt söndagen sen men blir nog inte långvarigt. Jättekallt ute och blåser. Stackars Alvin är tvär förkyld igen och jag har ont i halsen. Men han är helt underbar ändå.. Dags att börja med frukosten..



Ha en fin dag..

Kommentarer
Postat av: mormor



vad mysigt det låter,själv ska jag på hockey.Fint kort hälsa sötnötterna.

2010-11-28 @ 09:30:15
Postat av: Emelie

Va fint och mysigt ni har de. Precis i min smak. Är inte heller så mycke för de där röda, lite grann går bra. Ha de fint, puss

2010-11-30 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0