Första julgruppen gjord...

Gjorde staden förut. Köpte den sista hissgardinen på widedals. Så sööt! 249 :- Jätte billig. Hoppad även in på panduro och köpte lite pyssel. Efter det åkte vi på Olles gympa. Alvin satte jag i ett hörn på hans overall,packade även ner lite tugg leksaker åt honom och där satt han. Mycket att kolla på=) Hann precis in på grönsakslagret och raffade åt mig:

* 1 Vit keramik kruka
* 1 Våreld
* 1 Hyacint
* 1 murgröna
* Ljuslykta
* Mossa
* Jord
* Silver bling bling...

Resultatet:





145 :-

Julens färg är röd, men gillert inte. Vill ha mest vitt och silver. Finns inge fulare än tex: En julgran som är guld och röd. Är bara okej hemma hos mamma. Lite rött får det väl vara of course men väldigt lite. Som duken ni ser på bilden. Mycket vitt och lite rött.
Medans jag pysslade så pysslade olle med sitt. Han ska göra en julbok till sin pappi. Gullerumpan!
( Vad det blåser ute)



Tog en drick paus=)

Alvin satt bara och var söt



Imorgon blir det lite ärende med Jossan. Mycket som ska fixas innan jul..

Good night


Kommentarer
Postat av: wero

Fin den blev. ja var med på lagret förut å roffade åt mig massa saker.. så fint!

2010-11-24 @ 23:22:34
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: wero

Förresten i LOVE rött!!! då ska du inte komma hem till mig under jul då...;)

2010-11-24 @ 23:23:37
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Fia

Jätte fin julgrupp! :) Å super söta barn!

2010-11-26 @ 22:36:08
Postat av: Jessie

Klart det skall vara rött! Rött, rött, rött! Det är ju JUL ;) Fin gruppen är, önskar jag kunde pyssla med sådant där. (rimmade lite där juh, haha)

2010-11-27 @ 17:57:27
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0