Fredags morgon mys

Godmorgon sunshines..
Idag kommer Malin hit med sina trollisar. Vi ska ha fredags mys. Hyra film, tänkte baka pepparkakor men jag tror vi tar negernollar. Det är riktigt mys det. Ska hyra den nya disney filmen tomte tass..Urgullig.
Småttisarna ska nog får lite kokt potatis och morot=)

Kollar på nanny nu. Bästa jag vet på morgonen. Går upp "ofrivilligt då"
sätter på kaffe, tvättar ansiktet, går på toa, sätter mig i soffan med Alvin och inväntar lungnet före stormen. Olle brukar vakna vid 7:30 - 08:00
Sötnosen..



Säger som Olle kooooolllllaaa vaaaaa sööööööt

Ha en bra dag..ska jag ha för i dag är det en ätar dag..mums!


Kommentarer
Postat av: wero

Ha en mysig fredag! <3 puss

2010-11-19 @ 10:11:29
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0