Gränsen till tokig

Jajemänsan köpte en bilbana till Olle på jysk ord pris 299 nu 150 kr. Hem och sätta ihop denna mmm Alvin satt brevid mig och halv masade ryckte i allt som var och stoppade i munnen, Olle sprang runt som en gnu och skull minsan hjälpa mammi men alla vet ju att det blir ju inte lättare. Tänkte för mig sj samtidigt som jag försökte hålla lungnet ska jag fixa detta när Alvin somnat och Olle lungnat sig lite. Men nej stönig som jag är så skulle jag ha i hop denna plocke pin bana..Fick ringa in svärmor, thank you! Fick i hop den tillslut. Ganska kul grej, Olle tröttna ganska fort men inte jag, sjukt seriös!
Nu sover de små trollen och jag har nyss kollat på min älskling Anna Anka..Folk hatar henne, starka åsikter javisst. Men har rätt i det mesta. Säger sånt som folk inte vill höra..

Nu väntar jag in bartender skolan. 10:00 på 3:an

Vad tycker ni om designen?? Jag är i allafall sjukt nöjd, inte riktigt färdig ännu i think.

Ska surfa runt efter ytterligare julklappar. Letar för fullt efter ett piratskepp till Olle. Ska finnas i trä ska vara så fint att man helst vill hadet på en hylla i hans rum..Men självklart ska det härjas med det=)


Kommentarer
Postat av: Emelie Stålis

Super nice design Verra. Kul att du bloggar igen också förresten. jag är en trogen läsare...och ja ska skärpa mej med kommentarerna...Kommentera mera, hehe! Puss

2010-11-16 @ 23:11:38
Postat av: Verra

Bra där, kommentera mera det GILLAR vi..=) Puss

2010-11-16 @ 23:14:35
Postat av: malin hölm

hahahaa du är så jävla rolig.. stönig väl! har inte ett öre på mobilen. fattiglapp. tack gode att det är bb på fredag! såå du kan ju ringa om du känner fört. mår liite illa idag men det är nog inbillning. och så är de ju de här med bilkörningen, helt enkelt för halt för att köra bil. =isolerad på ödmansgatan. görfin design :) kram

2010-11-17 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0