Its winter

Trivs som fisken i vattnet. Älskar när det blir mörkare ute, kallare och snön faller, tända massa ljus och bara mysa till det. Jajemänsan kl 09:00 satt Alvin ute i kärran och Olle på bobben. Perfekt morgon väder . Slet som ett djur när jag drog omkring på dem..Morgonens träning vill jag lova.



Pigg och glad som alltid



Nöjdare än nöjdast.

Längtar tills box ikväll..har en bomb inom som måste explodera snart...Mina hormoner är helt galna krigar mot varandra vete fan vad det är frågan om.. Så det ska bl skööönt!
Nu ska det slappas med de bästa <3

Verra


Kommentarer
Postat av: Anna Lindroth

gött att du bloggar igen och tusan va redig du är som tränar. Är de kul med box? Vill också träna men känner mig inte så motiverad just nu :) Ha de fint.

Kram

2010-11-10 @ 15:19:52
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: malin

fy fan stackars den du ska ta ut alla hormonaggressioner på!! hahahaaa.. hemma hos oss är det mest inredning som får sej en omgång av mej... heheee. och toto får verbalstryk. puss

2010-11-10 @ 16:55:15
Postat av: Katja

Olle har blivit så stor!

& Alvin är otroligt söt, Olle också såklart! :)



Kul som fan att du bloggar igen, så jag kan ha lite koll på er ;)

2010-11-10 @ 18:41:05
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: .helena.

dom e väl för goa! vilka fina bilder! =)

kraam*

2010-11-11 @ 17:56:17
URL: http://lifeofhellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0