Lantchips,Julskinka och Jul must

Kan ju börja med att vi trotsade ovädret igår och åkte på skyltsöndagen. Strosade mest i affärer gick absolut inte att stå på torget länge var väl där 10 min så Olle och Ebba fick fiska i dammen och prata med tomten. Sen åkte vi hem för advents fika och massa babbel. Barnen härjade hej vilt , precis som det ska vara.!







Det kom en del snö igår. Olle griljerar veckans julskinka. Han är så seriös, inte som mamma precis. =) Alvin sitter och suger på en banana...

Åker till Karlstad imorgon med min bror medans Olle e på dagis. Så det får gå fort. Jag ska inte ha nåt speciellt. Snäll syster yster och ställer upp såklart. Nu ska här molas julskinka och massa gotta. Har i nte tränat i dag har ont ihalsen så jag tröst äter, SÅåå Verra style!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0