Pilates

Körde det i 45 min förut. Riktigt jävla jobbigt. Man tränar så många muskler som sällan tränar man går in på djupet..Kommer kännas gått imorgon det.
Tråkiga nyheter Frazze boy kommer inte hem förräns på fredag..Lång vecka. Men då är han ledig nästa vecka så det är det värt. Måste hinna med en del saker här hemma. Inte så lätt när han är borta så mycket som han är. Jag har ganska fullt upp på dagarna jag med kan man ju säga=) Jag och Olle ska iallafall röjja lite mera bland julsakerna. Ska ner och köpen en hissgardin till köket..
Svänga in på panduro en sväng och köpa lite jul pyssel.. Olle är väldigt mycket för att bygga och skapa. Kul! 

Här kan jag inte sitta längre ska ta ett ryck med dammsugaren innan staden...

Bye



Så här mysigt har mina duvor när jag grejar=)

Kommentarer
Postat av: jenny

Bästa stället att sätta dem på när man grejar. Det gör jag med alltid. :-)

2010-11-24 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0