Skiiit väder

Kan man väl lungt säga..jag är knäckt att snön är borta gillar jag inte. I går kväll satt jag Olle på bobben och Alvin i bebis pulkan och knöt ihop dem, jätte mysigt knastra så fint i snön. Men men det var de. Hela dagen har varit upp och ner gick inte upp förräns 9:30. Underbart. Frazze var liiite trött Alvin vaknade 4:30 haha kan han gött ha..
Nyss varit på teater svängde e del. Sitter nu hos moder jord och tjatar eller jag sitter med datorn och hon myser med barnbarnen. Skulle iväg och tränat men alltid nåt i vägen, handla,städa,laga mat, idol och vin thanks god its friday. Får bli en vilo helg ifrån träningen..(Gilla inte)

Imorgon blir det fika på xo för Johanna och Malin kommer hem GILLA GILLA.. På kvällen blir det tjej mys hos Jossan mys byxor och ett glas vitt eller kanske inte tjejmys. Johannas grabb ska nog med.  Sätter på en film åt honom i Ebbas rum..





Halloween förr förra året..pirates...
Polis, häxa,doktor, flygvärdinna,pirates och glamour lady..Kul kul..
Dags att vara lite social...
Ha en bra fredag det ska jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0