smöli pöli

.....Vaknade av att Alvin ligger och gurglar och pratar så himla söt. Han är en sån nööjd bebis fast han e sjukis. Undrar om det har att göra med att han är nr 2. Olle var oxå nöjd men inte alls på detta vis. Alvin är så cool lugn bara följer med..Men det tackar vi för. Eftersom Olle är i sin trots men det har blivit lite bättre.Tänk att vara van att få all uppmärksamhet och all gos sen pang så har man en lillebror som alla vill snosa på. Fan vad jobbigt förstår de små liven plus att de är i sin trots och håller på att utvecklas. Måste tillägga att han är en snäll och hjälpsam storebror min Olle=) 
Ska snart i väg att pumpa, kunde inte hålla mig. Kul när man har motivation.
Ska testa min webcam...

 
Naaw gose gos

Kanna med kaffe..

Verra

Kommentarer
Postat av: malin

Heej körva. Inga pengar på mobilen, skräll. Jaa du nu är det toto som ligger och ulkar. Skulle jobbat idag men de fick jag ju skippa för ännu en underbar dag i hemmet. Hahhaaa.. döööööööööööööör snart! Fy faan till veckan får vi ses! Kram

2010-11-13 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0