Sopplunch- BOX

Tog ju en promenad till öppna förskolan i morse...



Riktigt kallt och stressad var jag ( klart jag hann ta kort) Kom ner till brevlådorna och var så nära på att vända och ta bilen. Tar ju ca 20-25 min att gå dit. Vi var redan sena, inte för att man har någon tid men jag tycker det är skönt att vara där runt 10 men kom runt kvart i 11. Tjejen som har hand om detta är underbar. Har samling, pysslar och leker bakar matbröd och göra soppa varje onsdag då. Jätte populärt för alla mammor/barn. Träffas och lekas. Gör jätte goa soppor=)
Promenerade hem vid halv ett för att röja lite på vinden..blää har bott här lite över 1 år och sååå mycket skit ändå röjde vi och rensade ordentligt när vi flyttade..men men..

Ska förbereda mig mentalt för boxningen ikväll..
Oooops Alvin snaskar på en servett dags att ge honom mat=)




Mee and my big boy..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0