Spagetti armar och ben..

Hej hopp körde 2 pass förut. Började med body pump och avslutade med hardcore...Ganska mör just nu...Men det är ju det som är meningen. Lika bra att köra på så länge man har motivationen. Hoppas den varar länge. Jag har faktiskt aldrig varit så intresserad av träning som jag är nu ( konstigt) Lite större och slappar nu efter barn nr 2. Ju äldre man blir ju svårare är det att få tillbaka 20 års kroppen, ganska naturligt kanske...

 Naaaw!!!

20 år. Zakynthos, med de bästa flickorna - behöver inte säga mer!

Skulle nog kunna hugga av mig vänster handen för att vara så goo igen.
Ja men det e väl bara att gilla läget=)

Ska gå in och pussa på mina <3 nu..

Godnatt på er..


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

snygg hållning

2010-11-23 @ 22:17:43
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0