The ghost is alive- bildbevis



Torsdags flådar lite med en urskön ansikts mask..
Tränat och nu är det slappar time framför dumburken. Byggfällan och sen lyxfällan. Bra tv kväll.
Fick inga kläder till Alvin förut som verkligen behöver.
Olle fick sig ett par baggy jeans från kapphal.
Jag shoppade loss på affection.
Fick det jag ville ha..Maxfactors "rosa bandet kampanj" mascara. Så sjukt bra ser ut som man har lösögonfransar. Endast 179 kr . Ska försöka hålla mig till den nu. Alltid kul att prova nya.
Fick tag på det jag ville förutom väskan men det kommer.



Hiruderm är en lotion för benen för att hålla de snygga borta från blodkärls bristningar, blåmärken och skavanker.
Man får ju försöka sköta sig man är ju inte 20 längre, tack gode gud för det haha tuffa/galna/Underbara tider klart man saknar det=)

Ska tvätta av masken nu..
Ha en mysig kväll..


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va snygg du är :) hahahaaa... gött med nytt smink!

Puss

2010-11-18 @ 22:04:04
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-18 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0