....tränad och klar..

Börjar bli bra biffig nu..haha. Provade på pump på gullsjö förut. Riktigt bra i hopsatt. Gick verkligen igenom varenda liten muskel. Skönt. Imorgon är det booooox längtar ihjäl mig.
Har krupit ner under filten i soffan brevid en snarkande Alvin. Ny tränad, ny duschad, ny äten. Kollar på Anna anka kom i form, besatt av det programmet. En kvinna me goo i
Eftersom Olle pojken vägrat mat de senaste två dagarna så provade jag det som Anna visade förra veckan. Delade tinad torsk i små bitar stekte på svag värme i olja med färsk spenat, tomat, lite salt och citron peppar. SJUKT GOTT alltså. Lite för nyttigt för mig men kan rekomenderas alltssååå!

Ska se om jag kommer ihåg hur man lägger ut en bild...hmmm



japp det satt som ett smäck. Hoppas snön e kvar i morgon och att det inte blåser lovade Olle att åka pulka...wrooom..

Dags att pussa barnen godnatt och snart krama kudden här lägger vi oss tidigt!

Verra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0