Väder rapport från Åmål

- 4

Friska ishavs vindar ifrån Polen

Yr lite snö


Ska man inte göra något speciellt så tycker jag det är underbart med detta väder.. Tända massa ljus och filura på min önskelista. Ja, jag blir som barnen. =)

Ska luncha med Jessie på travbanan idag. Det var längesedan. Haha travbanan vad trevligt det låter...INTE! Men det kan rekomenderas fantastisk god mat. Miljön är väl sådär.
Efter det så blir det till att hämta Olle darling på dagis sen hem till Malin holmski...

Den 17 dec har vi styrt i hop en fika på Mörtebol. Johanna fyller ju 15 (30) snart men är inte hemma då så vi tar en mysig julfika här med massa babes. Smider en del planer för det riktiga 15 års (30) kalaset....Kommer bli så bra.!!!!!!!



Jag och Johanna 06

Dags att sätta på mig facet..Höres


Kommentarer
Postat av: JB

Gött snygga! ha:) Fikat är den 19:e december (söndag) gumman, inte 17:e. Jag ser fram emot er överraskning i januari. Puss

2010-11-23 @ 14:00:53
Postat av: Anna

Kan inte förstå att denna donna varit blond. Hälsa Malin.

Vem är de som gjort din design på bloggen?

Puss

2010-11-23 @ 15:30:48
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-23 @ 18:12:47
Postat av: Amy

Ser fram emot fikat :) Hoppas allt är bra med hela familjen, kram! (skriv gärna mail angegående presentdelen, så hakar jag gärna om ni har några förslag)

2010-11-23 @ 19:18:59
URL: http://www.banditqueen.se
Postat av: Frida

Tänkte väl att du virrade med datum ;) Så 19 äre fortfarande som gäller?! KRAMEN!

2010-11-23 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0