Yez box

Mår så sjukt bra efter varje box pass så det går inte förklara jag mot världen=) Gött de. Olle har äntligen nyss somnat, han vilade middag i dag han somnade i bilen,alvin och jag med..haha. Dom somnade när jag körde in bilen på gården, what the hell liksom..jag tog mig en tupplur jag med varade inte så länge som tur var trodde jag frös ihjäl när jag vaknade. Barnen hade ju massor med kläder på sig men inte mee.Det var ganska välbehövligt. Har sovit sjukt dåligt det sista tack vare lillkorven som varit förkyld i ca 2 veckor om inte mer.. Det negativa med vinter alltid en massa skit. Förkylningar,vinterkräksjuka vidriga rs-viruset galna ko- sjukan m.m...=)

Funderar på att sluta blogga, skoja kul va?
Flytta den till wordpress.com
Blogg.se har ju inte den appen så man kan blogga ifrån iphone. Funkar liksom inte. Hatar att sitta med laptopen..
Ska fundera över natten..
Nu blir det Dear John...

Natti
Verra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0