Bort med vinterkläder

Och fram med vår jackor..olala härligt. Har rensat som bara den. Alvin har suttit på armen hela dagen nästan så det känns i ryggen. Enda gången han var nöjd var när vi hämtade Olle på dagis, när vi satte oss i sandlådan och när han fick mumsa på en hel apelsin..Så söt gud vad han smaskade. Hoppas verkligen på en lugn natt  eftersom jag mår som jag mår , känns lite bättre i halsen.

Imorgon efter jag lämnat Olle på dagis så är projektet att röja bland Olle& Alvins kläder. Tänkte göra klädpaket storleksvis. Så är nån intressearad så har jag mycket fint från st 56- 74.

Dags att hänga upp en tvätt och sen Big brother...Gött de att Vanessa åkte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0