Dagarna går för fort..

Hinner inte hälften av det jag ska gör. Det går i ett ändå. I dag åkte vi hem till Malin vid 11. Spenderade några Tim där. Blev bjuden på god mat. Tog oss en promenad .Stannade till på västermalm skolan. Hann inte leka så mycket innan det kommer ut en lärare och frågar om vi har fått tillåtele att vara där eftersom det är privat ägt och inte kommunen. Vi bara öööööö Nej . Så sjukt löjlig situation. Kändes som jag var 14 och nån fråga om jag hade tillåtelse att dricka punköl.. Ja det var bara att spatsera iväg. Åkte hem en stund efter det. Skrev en lista på vad som skulle handlas in med kidsen ibilen igen . Olle fick sitt första påskägg som fredags mys. F kom hem vid halv 6 och jag fick åka och träna wiiiihoo . Body combat. Jag och två tjejer till. Snacka om girl power. Har fortf svett attacker. Nu ligger jag här i soffan som en säck potatis. Alla gullisarna sover. Hoppas på lite shopping i Karlstad imorgon och kanske leklandet. Ska känna på det lite ;) godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0