Dålig uppdatering, jag vet=)

Men vem kan blogga seriöst i detta fantastiska väder. Har fullt upp ute. Är ute från morgon till kväll. Gått omkring i short och linne på gården. Känns så där konstigt att ta fram påskägg att måla . Över och förbi liksom, hatar påsken. Men vad gör man inte för barnen.
I går hade jag underbaringen Alfons här på altan häng med sin rar mor Anna. Jättego kille.
Efter ett tag kom mamma som hjälpte mig och visade hur man putsar fönster. Man lär sig nåt nytt varje dag. Så nu är jag grym på det. .

Ska slänga i mig lite frukost innan jag ska till frissan och förstöra håret lite mera wiihoooowiiii...
Ska börja med detox kuren i dag med. Slutade med pencillinen i går så nu är det rening på högnivå.

Pics:

 



Fina kycklingen..













Ikväll ska ni få lite smyg titt på våran helt galet underbara altan...Som är halv färdig men det bjuder jag på=)

Önska mig lycka till hos frissan..

Föresten på lördag blir det påsk fest mer än då 2 mån sen jag var ute sist.
Ska dricka vin och bete mig med ALLA mina älsklingar ( Nästan)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Jb

Det ser jag fram emot. Vi kommer ha så skoj:)

2011-04-20 @ 20:50:41
Postat av: Jen

Mysigt alltså.. Påsken är allt mysig minsann ;)

Kram på re

2011-04-20 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0