Fuck off

Nu får det vara nog med förkylningar och skit. Ska inte klaga absolut inte Alvin och Olle har inte varit sjuka mycket i år. Kraftig förkylning 3 ggr. Olle endast 2 gånger. Men nu när man trodde att det var slut på alla virus förkylningar så åker både jag och Alvin på en som inte vill ge sig. Jag är aldrig sjuk. Alvin har haft feber sen i söndags natt mellan 38,8- 39.7 Jätte dålig. Det tar på krafterna vill jag lova. Plus att jag haft feber och Olle . Bläää. Var på vct med Alvin och kollade öronen. Lite rodnad och irriterat. Läkaren skrev ut pencillin. Men han vill helst att vi inte skulle börja förens det verkligen behövdes för det är ju inte säkert att det slår ut ordentligt. Håller med till fullo. Är verkligen emot pencillien. Kan man så ska man bråka med bakterierna så mycket det går så man bygger upp immunförsvaret om det inte är och blir något allvarligt of course. Fick i allafall droppar till öronen som lindrar smärtan och trycket så vi avvaktar tills imorgon. Hoppas till gud att det är bättring i morgon..
Är så tränings sugen. Ska ju vara med på vårruset så jag måste nog komma igång annars kommer jag knappt orka gå runt=)

Tog med mig barnen och åkte hem till mamma en sväng förut som nyss var hem kommen från Puerto Rico. Snäll och go som hon är så fick jag mig 2 par underbara Björn borg trosor och en underbar hudlotion..Barnen fick sig. T-shirts, leksak, och badhandduk..

Dags att krama kudden nu.. Å snälla håll alla tummar och tår ni kan=)=




Snoooss



Kommentarer
Postat av: Marielle

Samma här. Aldrig sjuk annars men det senaste så har jag gått å vart smådålig länge. Moa va oxså lite irriterad å röd i öronen, inget pc. Snorar, hostar, hängig å gnällig. ORKAR INTE MER!! Vill bli frisk å få vår!!

Krya på er kramar!

2011-04-07 @ 22:41:34
URL: http://mariellethorin.blogg.se/
Postat av: Annie

Men stackars lillkillen...hoppas han snart är piggelin igen! Hur går de med dig? De är inte alltid kul när man är ensam på veckorna.

Kram

2011-04-07 @ 22:47:19
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Katja

Usch inte alls kul när de små är sjuka. Liv har väldiga problem med öroninflammation. Vad är der för droppar du fick till Alvins öron? Kanske något man borde skaffa. kram på er

2011-04-08 @ 01:11:37
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Krya på er nu!!

2011-04-08 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0