Positiva tankar mitt i allt elände ..Var p...

img_1011 (MMS)

Positiva tankar mitt i allt elände ..Var på vct igen med Alvin han hade ingen öroninflammation utan halsfluss.. Läkarna gör bra jobb nu för tiden, vilket skämt. Kollade mina öron och tog halsprov. Yes box streptokocker var det här ja. Kåvepenin i 10 fucking dagar. Man ska ju inte träna när man går på pencilin, här kommer jag vårruset, tack för den. Mcd får dra mig i rullstol. Kommer vara i sämsta formen ever. Bara att acceptera . AMEN Alvin stackarn är inne på första dagen med pencillin hoppas på en smula bättring i morgon. Vill ha tillbaka min glada spillevink. Medans Alvin sov ute i vagnen förut satt jag och Olle å fikade. Idag var det riktigt vår väder. Första myggbettet check .. Till kvällen bestämde Olle att han ville grillakorv och de gjorde vi. Jag titta de på och sörplade yougurt lenast för halsen. Nä nu ska jag dra nåt gammalt över mig, typ Frazze :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0