Vi lever allt=)

Men knappt. Vilken långdragen förkylning/bakterie som inte vill lämna mig och Alvin. Har ätit penecillin i 4 dagar så nu är vi smitt fria. Kanske ska prova på att träffa nån snart. Försökte mig på en promenad nyss. Helt slut kunde knappt andas. Får nog lyssna på min kropp och ta det lungt tills alla baskiluskisar är döda! F fick ta ledigt denna veckan å hjälpa till här hemma. Så jobbigt har det varit. Man mår ju skit utav att bara äta pencillin. Han är aldrig ledig, så det var jätte gulligt av honom. Kanske vi hinner göra färdigt flåd altanen snart. Kommer bli underbart att sitta där hela sommaren med ett glas rött..
Barnen i bassängen=) Hoppas hoppas hoppas på bra väder.

Är det säkert att ingen är intresserad av conversen. Orkar inte lägga ut på tradera / blocket..Kanske kör en BLOPPPIS här ikväll i fall nån är intresserad. ??

Ska faktiskt försöka sminka mig lite idag, de ni. Bättringsvägen kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0