Deppar dag-jo tack!!

Blää hatar detta med inskolning speciellt när jag börjar jobba till veckan och Alvin är absolut inte van dagis än. Men i dag gick det faktiskt bättre. Hoppas hoppas att det funkar bra imorgon och på fredag med för då är det sista dagen.

Har inte tränat sen i fredags heller och det har jag världens ångest för . Men måste vila axeln. Väntar tills på fredag, ska mjuka upp med lite massage imorgon behövligt. Mamma tog barnen en stund förut så jag fick städa och greja lite hemma ilugn och ro...Free my mind om man säger så! För uuu vad det har gnällits,snorats inget har varit bra och det tar en väldig massa energy från mammi de. Nee så denna kvällen avlsutas med Black Swan, en påse lant chips, choklad . Perffa blev det!

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Elin1337

hahaha känns som att det bara är du å jag kvar i stan som bloggar verra

2011-09-01 @ 10:21:00
URL: http://vansinnig.blogg.se/
Postat av: Verra

Hahaha blogg veteraner

2011-09-01 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0