Alla <3 dag

Har inte känt av denna dagen så mycket. Kom hen från jobbet vid 14, på köksbordet hade svärmor sätt en bukett tulpaner med kort i och en nalle. Gulligt! Olle fick ett pyssel kort och lego av mormor och Alvin fick ett pyssel kort och yougurtar..haha sött! Fick inget blombud av älsklingen. Stort minus på han=)
Ska ta med mig Olle nu och hoppa i säng upp tidigt imorgon med. Alvin somnaade vid sin vanliga tid 7. Jag dör om han vaknar 4 igen som han gjord i morse. Jag var så förbannad så jag tugga fragga (nästan) Inte kul nånstans när man börjar jobbet 8.. Har varit riktigt trött i dag. Träningsvärk som attans på massa konstiga ställen, provade nya body combaten i går. Så jävla jobbigt när man har noll kondition. Måste verkligen träna upp den. Ska ta en snabb kik och se om jag hittar något hot att ha på mig på lördag. Jajemänsan morran ska ut igen. Wero fyller 30 kommer bli ett riktigt bra kalas. Men sen får det vara lungt ett bra tag=)  japp japp..

Imorgon blir det date med Malin och barnen, myspysigt!



Mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0