En riktig slappar dag

..Sitter i pyjamas alla 3 fortfarande, härligt! Inte sugen på att gå utaför dörren, brrrr! Promenad vore nice. Aja vi får se kl e bara 10. Har varit vaken sen halv 6 tjoff tjoff tim går. Ledig från träningen denna vecka. Känns inte bra men måste har överansträngt dem. Gör riktigt ont. Kunde sova inatt iallafall. Smörjer regelbundet med voltaren gel



Faktiskt bra

Ska till gullsjö på torsdag och få massage. Ajaj. Jätte skönt när man inte har så spända muskler som jag har! Men efter ett par ggr så=)

Jag sitter och stör mig lite på att jag ska till tandläkaren 06:50 imorgon. Vilken tid!!

Alvin har börjat krypa nu, han är överallt. 8 1/2 mån . Skillnad på Olle som var 10 1/2 mån när han började gå. Men det gör absolut inget. Han behöver inte ha bråttom=)





Måste verkligen klippa Olle någon dag...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, de där lät inge vidare. Ta de lugnt med träningen nu Verra annars blir det bara värre. Det är svårt att dra ner på det när man är så inne i de, man får dåligt samvete för man inte tränade osv...men det är ändå värt de i slutändan. Hoppas du mår bättre snart och kan köra på igen!! Kram

2011-02-17 @ 09:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0