Godmorgon sunshines

Åkte till jobbet i morse och dog kanske 3 ggr.. Jädrans vad kallt. Denna råa och äckliga kylan. Snälla våren ge mig ett tecken. Sitter på jobbet och ska snart dra igång. Väntar på min kollega. Kom hem strax efter 9 i går. Myste ner mig i soffan med älsklingen ..efter en 20 min så vaknade ju såklart Olle , 39 i feber och krupp. Kände på mig det hela dagen igår att han inte mådde bra. Stackars korven<3 Alvin härjar på som vanligt under nätterna. Idag blir det jobb till 16 sen hem och få sig en stor skopa kärlek av mina killar sen får man snygga till sig för 30 års kalas för våran älskade Wero som fyller 30 , psst :) grattis grattis. Ska försöka hinna slänga in ett inlägg innan jag går ikväll. Ha en bra lördag.

Kommentarer
Postat av: jb

god morgon. vi syns ikväll; då jävlar;)

2011-02-19 @ 08:02:16
Postat av: JB

Väntar fortfarand på festinlägget inkl bilder. Tjopp tjopp!!

2011-02-21 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0