Leklandet och hos J..

Slänger in massa bilder från igår..

Var och tränade förut. Har inte tränat på 2 veckor..Hello loser..Orka fan ingenting,man tappar ganska fort..Gör ett nytt försök imorgon fast med spinningen!..
Nån som kollade solsidan igår?
- Nedu musslan slöt sig...Hahaha så bra.

Ska bädda ner mig snart hos mina underbaringar..<3
Men först..





















Fika hos Jessie



Världens goaste" kamphundar"...=)








Olle,Nala och J har pusskalas..



Två VÄLDIGT sletna barn..

Vi hade i allafall en toppen dag..

Kommentarer
Postat av: jenny

Såg väldigt trevligt ut. Men är det ny bil/buss? Kram

2011-02-28 @ 22:32:31
Postat av: Verra

Ja Jenny vi har köpt en buss haha nej det är audin,söt du!

2011-02-28 @ 22:39:26
Postat av: jen

Såg det nu.. Men det såg ut som att det va 3 platser bakom gullisarna, den såg så stor ut :-)

2011-03-01 @ 06:21:09
Postat av: Jessie

Tack för trevligt besök! Näste gång får jag följa med till leklandet, såg ju väldans skoj ut ;) Men dags att planera lite partaj tycker jag :D Puss

2011-03-01 @ 09:44:04
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0