Min 27 årsdag

Grattis till mig själv. Man närmar sig 30 med stormsteg. Efter 30 lever man sina bästa år säger de ju..Upp till bevis=) Idag blir det tårta och kalas. Jupp jag ska baka tårta..Tråkigt. Gillar inte att baka, riktigt kass på det. Brukar alltid få det bakat av någon annan=) Men Olle vill baka. Så det blir en jordgubbs tårta och en kiwi och mango tårta. Oh lord!

Dålig på bloggandet det sista. Listan är borta. Hinner inte. Inte lätt att jobba 75%. vara aktiv med barnen, träningen, städningen och sexlivet=) Men det går allt går!

Dags att förbereda inför kalaset..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du får en helt underbart bra 27 års dag! Lycka till med tårtorna kommer säkert bli kanon.

Pussar och kramar

2011-02-05 @ 11:23:27
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: JB

Jaadå du hinner med mycket ändå måste jag säga. Grattis igen och ha en grym dag. Blir det ferre ikväll eller fick du ditt förra helgen? Krams

2011-02-05 @ 13:05:32
Postat av: Katja

Grattis Verra! :)

2011-02-05 @ 17:38:07
URL: http://katjawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0