Skärpning på mig väl!

Fy vad dålig jag är på att blogga men den som väntar på något gott....
3 rätters middagen hos Jenny, kunde nog inte bli bättre. Maten var mums, vinet mums och sällskapet likaså. "MAMMA GRUPPEN" vi kan vi.. Var hemma kl 04:00 så jag var ganska sleten dagen efter. Sjöng singstar så väggarna skakade.. Så kul!  Vi ska köra så här nu varanan mån. Nästa gång är det Jessica som ska ha. Kul!

Dagn idag har spenderats med  mina boys of course, vid spisen, på träningen. Olle bakade muffins förut. Jag är skit kass på att baka. Klarade inte ens av blåbärs muffins. Jävlar vad de svälde över haha lite för mycket smet i formarna..Men jodå helt oki. Var ju faktiskt Olle som gjorde dem=)

Ska snart bädda ner mig. Imorgon vankas jobb på alla hjärtans dag. F är ju i Norge. Så det blir egen mys på små grabbarna på kvällen får se vad vi hittar på. Jobbar till 14 imorgon helt ok.

Bilder från fredagen är lovat!

Vi är som vi är.......























Där har ni oss " mamma gruppen"

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha underbart <3

2011-02-13 @ 21:46:06
Postat av: JB

Haha ja ni är ju som ni är and i love it! Ser ut att ha vart en kul kväll:)

2011-02-14 @ 06:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0