Underbart bara -5

Slipper man frysa rava av sig, gött de! Fredag hela dagen. Ska åka till Karlstad med alla grabbarna..Shopping och leklandet. Kl 16 väntar jobbet. Så det får bli en racer visit. Var och fick behandling i går. Hade 2 nerver som låg i kläm. En i nacken och en lite längre ner vid pubis. Så sött pubis=) Men nu så 1 behandling till sen är det hårdträning hemma efter ett program som jag ska få. Skit tråkig träning som han sa. Men måste agera nu..Så nu kör vi!

Alvin goes crazy..Det där med att sova har aldrig varit hans grej, men han har alltid varit lugn och nöjd. Men nu ni. Sitta stil och leka. BIG NO. Här ska härjas. Hänger lite i gardinerna, äter på mammas fina stora freds kalla,drar i dukarna...Haha nu börjar det...Hej då sitta still i 2 min=) Söt röven!



Min lilla groda



Min älskade bobbokrullis <3

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: mormor

guud va söta dom är

2011-02-26 @ 18:12:16
Postat av: Mikka

Gud vilka godingar!

2011-02-28 @ 12:44:21
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0