2 dagar och 2 tim sedan

..Dagen i går var det städ som gällde.. F spacklade i Olle och Alvins rum . På eftermiddagen tog jag med mig Alvin och mötte upp flickor på 50 ties. Sen hem för fredags tacos men det smakade inte alls bra. Inget smakade bra. Ville bara sova och det gjorde jag till 9 i morse. Lovely! Morgon pussar och mys med barnen sen lite frukost och vidare till gymmet. Har tränat lite för hårt det senaste så jag har fått inflammation i axlarna och det gör riktigt ont. Så denna vecka har jag tränat upp rörligheten för på måndag måste det vara bättre för då e det realesen på nya body pump..wiii..

Mera snö var det ja..Men är det konstigt? Nej. Det är januari. Det enda man hör nu är hur folk klagar på vädret. Vår vår vår. Det är lååångt kvar tills våren. Bara att gilla läget.

Ska snart hem till mamma på middag. Så gött. Mammas mat är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0