Aj aj aj

Satan i gatan vad ont jag har i munnen, visdomstanden som spökar. Hur länge kan den hålla på från och till liksom! Alvedon-ja tack! Sitter och väntar på att få skölja ur håret färg time! På tisdag blir det klipp klipp. Gott de! Följde med fam Ovesen till högheden förut. F var hemma med lille Alvin som hade feber. Åkte massa pulka och åt körv som Olle säger. Nedu mamma jag ska inte åka pulka jag ska äta körv i brööö med dig. <3

Imorgon blir det röntgen denna gången av tummen. Skärde mig förlängesedan men har väldigt ont fortfarande så det ska kollas. Solning och träning står på schemat med. Hoppas på barnvakt bara.

  

  


                                         

Mysigt!!!
God kväll

Kommentarer
Postat av: JB

Men guu va mysigt. Jag vill ju också va me:( Pyss

2011-01-24 @ 07:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0