Dag 4 Mål/Drömmar/Önskningar


Mitt mål är nog att jag är den jag är. Jag kör mitt race. Jag har inget specifikt mål just nu. Vill jag någonting så fixar jag så att det blir så men här jag står i dag 2 barn 1 fin kille, ett fint hus. Jag är mycket nöjd. Jobbar 75 % som omvårdare. Brinner för mitt jobb när jag inte är mamma ledig.
Så just nu är största målet att fokusera på träningen och njuta av min mamma ledighet.- Få bort bebis magen tills sommaren.Lite senare i livet så skulle jag kunna tänka mig att gå ner till 50 % och leva hemmafru livet. Kommer nog bli så. Eller börja hos F företag och ta hand om lönerna.
Hur som helst så kommer det att blir bra!

Önskningarna är att alla mina nära och kära har bra hälsa.
Det är det viktigaste! Att få må bra!






Haha Me and Mattson nyår 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0