Dålig update..

...Men har verkligen inte orkat ...
Hur svårt kan det vara. Var ute på galej i lördags. Å efter det har jag varit som ett vrak, igår på träningen men herregud kändes som det var första gången jag tränade. Hade i försig ätit dåligt med.. Hemsk känsla. Ska ta igen detta nu ska skura köksgolvet på knänen med en grov borste. Gammelt! Men ska man ha detta äkta vita gamla trägolvet så e det bara att putsa på!

Som sagt vi var ute i lördags. Himla roligt och ovanligt gäng. Bill och bull såklart. Sen var det Kathrine,Amy och Marre. Riktigt längesedan jag träffade Marre så det var ju hur kul som helst. Första gången jag partade till det med Amy och inte sista gången super go tjej. Kathrine världens gulligaste. Satt hos Kathrine innan vi tog taxi ner till hörnan. Där vi hade det väldans trevligt, kraschades lite glas, precis som det ska vara. Gick sedan vidare till Hc.. Mmm riktigt längesedan jag var där. Gillar fortfarande inte det stället. Eller ja stället är det inge fel på nog mera folket haha..
För gammal

Men hade det super nice med flickorna och det som var meningen <3

Dagen efter, pigg som en lärka. Men när kvällen närmade sig blev jag helt utslagen och har varit det sen dess..

Ska ta bort julen nu och här vräker snön ner känns rätt (inte) Vill ha sommar,sol och bad. Grillning med fina vänner...

Lite pics:

















Måste verkligen ta tag i STORSTÄDNINGEN nu..yummie!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni såg ut att ha himla roligt. Fullt ös!! Sånt gillar vi..=). Kör hårt med städningen nu. Här får du en rejäl spark i röva (inte för att det behövs men)..hehe. Puss

2011-01-04 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0