Det går runt det går runt, det går runt en liten stund..

Värsta bergodalbanan blandat med virvelvinden i mitt hjärn kontor nu.. Ska börja jobba på tisdag med. Hej och hå. Det mesta är färdigt inför helgen. Skönt det! Kommer bli så crazzzy! Aja nog om det. Var ju på öppna förskolan i morse. Kommer knappt i håg att jag var där trött som bare den. Tog oss en promenad ner till stan i det riktigt kalla vädret brr.. Alvin sov så gott nerbäddad och Olle stog på ståbrädan. Bästa uppfiningen ever...!  Fick mig lite från stilmagasinet. En klänning och en topp. Helt ok. Avslutade dagen med Olle på gympan.. Han tycker det är så roligt. Typ 15 barn med föräldrar som bara rör omkring. En upplevelse! Men barnen har kul iallafall..
Ska faktisk gå till kois nu. Imorgon är en ny dag då kommer darlingen hem <3 Hinner ses några tim innan jag åker iväg. Måste få snosa!

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: JB

ANDAS!! :) Idag bli det fingrejer. ses sen. Puss

2011-01-28 @ 07:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0