Ja, jag lever men knappt.

Skrev och hoppades på att Alvin skulle sova bättre den natten men den var värre än värst. Allvarligt så kommer jag knappt i håg gårdagen. Hämtade Olle på dagis 12. Sen satt jag här på Mörtebol som en säck potatis. Stackars barn. Igår var jag nära titeln "dålig mamma" Tänkte ringa F och säga att ni får fan köra iväg mig. Helt apatisk. INTE likt mig. Jag brukar kunna ta många vakna nätter men det sista har det bara varit för mycket. Ensam under veckorna. Tur att jag har svärmor/mamma som kan sitta när jag tränar. Men har knappt gjort det denna vecka..Mm imåndags ja. Ja fy fan. Känner mig som 85 bara rullatorn som fattas.

Idag är det en nya dag med nya möjligheter. Så nu kör vi. Kl 11 är ska jag ska jag till gymmet och lära mig monster maskinerna lite bättre. Riktigt svårt att gymma om man inte kan man dem riktigt.
Alvin får följa med. Ska nog gå bra=)
Halv 2 kommer F hem då hämtar han Olle på dagis. Sen ska det lagas middag och städa, städa får jag nog göra innan F kommer. (Hjärtattack varning) 

Kl 17:10 ska jag prova spinning. Sjukt längesedan. Hahha kommer i håg jag och Jessie fick oss ett ryck för några år sen provade på gullsjö en kall vinter morgon kl 07:00 Riktigt jobbigt. Där kan man snacka skav sår haha..

Nu ska jag bokstavligen hälla på mig smink för att få bort ringarna under ögonen.


Kommentarer
Postat av: Annie

Stackars lille Alvin, och stackars lilla Verra, fick ni ingen hostmedicin av dokotrn. Fan de är inge kul med vakna nätter och sjuka barn.Man bllir ju fan knäpp om man inte får sova. Skönt att mannen kommer hem så du får lite tid för dig själv.

Puss & Kram

2011-01-13 @ 10:33:01
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: .helena.

jag tror inte du e nära den titeln nånstans! =) så mycket som du gör!

hoppas verkligen du får sova snart!

kraam*

2011-01-13 @ 22:09:25
URL: http://lifeofhellheda.blogg.se/
Postat av: Jessie

Haha, ja va fan fick vi för oss då. Asjobbigt var det juh oxå. Jag har ta mig tusan tränat 3gånger denna veckan och satsar på ett pass imorgon oxå. Ingen latjessie här inte längre ;p

2011-01-15 @ 20:53:09
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0