Jag börjar bli omotiverad till träningen.

För att-.. Jag har jätte ont i ländryggen,bäckenet, nacke och axlar.  Varför- För att jag har kört för hårt för min otränade kropp. Mina problem började efter Olles graviditet. Men efter Alvins så har det varit bra..men nu strömmar smärtan in överallt. Har fått ett rörlighets program som jag ska göra på gymmet 2 ggr i veckan. Men hur kul är det. Faan! Aja får mjuk träna och få regelbunden massage och för modligen träffa en kiropraktor. Igen.

Dagen i dag har då bestått av mycket vila med Alvin på fm och en riktig slapp em med. Body pumpen var jag på. Men känns ju sådär. De flesta som tränat ett tag ökar sina vikter men jag får plocka av..GAAAH..

Tur att mina 2 <3 är värld all smärta i världen.



Men lägg mig där i stället väl...
November, hallå november...

Ne nu ska jag gräva ner mig i sängen, kanske till och med under sängen.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men usch, fan va jobbigt att du ska ha ont. Finns inge värre när de börjar gå emot en när man så gärna vill. Ta igen dej rejält nu och krya på dej!! Du kommer igen Verra, de vet ja!!! Kram

2011-01-18 @ 07:57:36
Postat av: Anonym

Ååååh vilken bild - miau! Fan va GO han är!

2011-01-18 @ 09:45:49
Postat av: wero

Fan att du ska ha ont!!!! :( men det blir snart bra...

Fan ge mej den killen!!!!!! ;)

Puss

2011-01-18 @ 09:46:38
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag har en jätte bra kiropraktor här i Göteborg. Du skulle prova honom!! han hjälpte mig med besvären jag hade efter min graviditet...

Hoppas det blir bättre snart vännen!!

Kram

2011-01-18 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0