Jo men det var ju skönt att INTE SOVA i sängen

..Alvin har ju såklart hostat sig igenom natten. Så det var sittande ställning i soffan. My gusch..Ska till doktorn med Olle runt 14 så jag får nog få lite host medecin till Alvin <3



Alvin 2 dygn gammal. Nu sitter han här och försöker ta sig fram snart 8 mån. Varför går tiden så fort?



Naaaw Olle nästan 2 år. Öroninflammation ( vanligt på honom då) Har bara kort kvar på datorn från hans 2 års ålder alla andra är borta virus. Så jävla störande. Men som tur är har jag de flesta i album..
 <3

Idag blir det inte många knop. Ska snart förbereda middagen som består av Köttfärssoppa.
Ska se om jag hittar någon bra iphone högtaler. Nån som testat om de funkar bra.?


Kommentarer
Postat av: Annie

Naaw söta gossar :) Jäkligt irriterande med virus så man inte har några kort kvar, var med om typ samma sak. Kan inte ens föreställa mig att jag ska ha en sån liten knodd om 2 månader, gillar kläderna lille Alvin har på sig :D

2011-01-11 @ 12:25:43
URL: http://fruelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0